عزیز دلبندم فرهاد

امیدها و آرزوها برای فرزند پاکم

1396/5/5 9:32
نویسنده : فاطمه خواجه
432 بازدید
اشتراک گذاری

 فرزند نانازم من  نیز مانند خیلی از  مادرها برای فرزندمون که خیلی خیلی واسمون عزیزه و جونمون واسش در میره  امید و آرزوهایی داریم اونم هم امید و آرزوهای توپ و ناب حالا یکی یکی واستون میگم:

  • ما در وهله اول خیلی دوست دارم بچمون رو طوری تربیت کنیم که خودش از وجود خودش لذت ببره و ویژگی های شخصیتی خوب و مناسبی رو داشته باشه.

 

  • در وهله دوم دوست داریم  بچمون رو طوری تربیت کنیم  که ما که خانواده اش هستیم از داشتن چنین فرزندی به خودمون افتخار کنیم و احساس سربلندی بکنیم.

 

  • در وهله سوم دوست داریم بچمون رو طوری تربیت کنیم که برای جامعه و اطرافیانش واقعا مفید باشد و  روز به روز شاهد موفقیت او در زمینه هایی که خودش علاقه داره باشیم  .

اما در این سه مورد نکته ای بود که برای ما خیلی مهم هستش و اون هم پایپندی فرزندمون به اخلاقیات و فضایل نیکوی انسانی هستش . فرزند گلم دوست دارم بدونی من  برای اینکه شما به این مراتب  برسی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد اما در برابر این تلاشهای بی وقفه فقط یک انتظار از  فرزند مهربانم دارم و آن هم اینکه:

همیشه احترام ما را نگهداری و هیچ وقت  حرمت و دل ما را نشکنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)